Ποιος σας είπε ΡΕ ότι μπορείτε να δίνετε τελεσίγραφα;
Ποιος σας είπε ότι μπορείτε να απειλείτε την Ελλάδα;
Ποιος σας είπε ότι έχετε το δικαίωμα να ζητάτε ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ;
Και, τελικά, ποιος σας είπε ότι η εκάστοτε κυβέρνηση της χώρας μας έχει το δικαίωμα να διαπραγματεύεται ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ; Και μιλάμε για εθνικό πλούτο και εθνική γη, τα οποία ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, εφόσον, ΑΙΩΝΕΣ τώρα, τα πληρώνουμε με τους φόρους ΜΑΣ!
Και ποιος σας είπε ότι, η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ μας είναι διαπραγματεύσιμη;
Και ποια είναι, π.χ., η Αυστρία, που απειλεί και εκβιάζει; Απλά, άλλη μια συγγενής των ΑΠΟΓΟΝΩΝ.
Τέτοια "ευρώπη", να την χαίρεστε. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗ ΘΕΛΟΥΜΕ.
ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ για τις "δεσμεύσεις" των προηγούμενων που έγιναν ΝΥΧΤΑ και ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ των Ελλήνων πολιτών και ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Δεν χρωστάμε, δεν πληρώνουμε. Και δε δεχόμαστε υποδείξεις από ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ και ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ.
Η ελληνική κυβέρνηση ΟΦΕΙΛΕΙ να μείνει αμετακίνητη στη γραμμή που έχει επιλέξει και να θυμάται ΠΑΝΤΑ την εντολή που πήρε από τον ελληνικό λαό.
Όλα τα υπόλοιπα είναι μια απλή καθημερινή κατανάλωση προς πλύση εγκεφάλου των (ακόμη) αδαών και παραπλανημένων. Είναι μια ευγενική χορηγία των ελεγχόμενων και φοροαπαλλαγμένων και διαπλεκόμενων "κίτρινων" ΜΜΕ και των φερεφώνων τους.
Κύριε Πρωθυπουργέ, σας παρακαλούμε, ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΤΩΡΑ!

