25 Απριλίου 2015

...και μετά...θα κοιμόόόόόμαστε!

κάπως έτσι κοιμάται στον πάγκο
ο..."αντικαταστάτης"!!!
Εντός των επόμενων ημερών, λέει, θα αντικατασταθεί ο Ντούσκο με πρόσωπο - (ΤΕΡΑΣΤΙΑ) έκπληξη, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου.
Θεωρώ ότι, παρόλα τα λάθη του Ιβάνοβιτς: 
1. Είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ η συγκυρία για οποιαδήποτε αλλαγή και 
2. Μόλις μαθευτεί ποιος θα είναι ο "αντικαταστάτης", θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος!

Ψυχραιμία. Όλοι στενοχωρημένοι και απογοητευμένοι είμαστε. Όχι, όμως, και να...αυτοκτονήσουμε!



Υ.Γ. Η φτωχή μου πληροφόρηση μιλάει για ΣΑΡΑΣ από το καλοκαίρι. Όλα, όμως, μπορεί να αλλάξουν και όλα επιδέχονται αμφισβήτησης...