Περίπου 51.000 ραντεβού έχουν πραγματοποιηθεί στα ΚΕΠ από τον Αύγουστο του 2020, μέσω της εφαρμογής myKepLiveΣύμφωνα με τα στοιχεία της της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ), η ψηφιακή εξυπηρέτηση από το ελληνικό Δημόσιο εξοικονόμησε στους πολίτες περισσότερες από 75.000 ώρες μετακίνησης από το περασμένο καλοκαίρι μέχρι και σήμερα. Η Γενική Γραμματεία επιβεβαιώνει με τα στοιχεία της, τη διαρκώς αυξανόμενη χρήση της πλατφόρμας απομακρυσμένης εξυπηρέτησης MyDeskLive, μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να πραγματοποιήσουν ψηφιακά ραντεβού με το Δημόσιο.
Η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη από το gov.gr μέσω της υπηρεσίας myDeskLive αφορά σε ψηφιακά ραντεβού με υπηρεσίες του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, πρεσβείες και προξενεία της χώρας μας. Όπως τόνισε από το Φόρουμ των Δελφών, ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, κ. Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, περισσότεροι από 280.000 πολίτες επισκέπτονται πλέον καθημερινά την πύλη gov.gr. Ο αριθμός αυτός είναι δέκα φορές μεγαλύτερος σε σχέση με τρία χρόνια νωρίτερα.
75.000 e-ραντεβού
Ήδη, από την αρχή της λειτουργίας της σχετικής πύλης (το καλοκαίρι του 2020) έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 75.000 e-ραντεβού πολιτών και επιχειρήσεων με τις υπηρεσίες, που έχουν υιοθετήσει μέχρι σήμερα την εφαρμογή. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το ΑΠΕ, περίπου 51.000 ραντεβού έχουν πραγματοποιηθεί στα ΚΕΠ από τον Αύγουστο του 2020 μέσω της εφαρμογής myKepLive, εκ των οποίων τα 31.100 τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2021.
Επίσης, έχουν πραγματοποιηθεί 21.870 ραντεβού μέσω υπολογιστή ή smartphone με την ΑΑΔΕ, στην εφαρμογή myAADElive , εκ των οποίων τα 11.210 μέσα στο 2021. Τέλος, 2.890 ψηφιακά ραντεβού πραγματοποιήθηκαν με τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ στην πλατφόρμα myOAEDlive, από ανέργους αλλά κι από εταιρείες, εκ των οποίων τα 1590 το 1ο τετράμηνο του 2021.
Υπολογίζοντας πως, αν τα ραντεβού αυτά γίνονταν με φυσικό τρόπο και ο κάθε πολίτης χρειαζόταν συνολικά μία ώρα για να μεταβεί προς και από την δημόσια υπηρεσία, είναι εμφανές ότι έχουν εξοικονομηθεί 75.000 ώρες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, το 1ο τρίμηνο του 2021 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 13.095.788 κλήσεις στις διαδικτυακές υπηρεσίες (Web Services). Εξ αυτών, τα 2.924.489 αφορούσαν την επιβεβαίωση στοιχείων φυσικού προσώπου, 1.668.164 κλήσεις αφορούσαν στοιχεία σχετικά με τον ΑΜΚΑ, ενώ 1.069.995 σχετίζονταν με στοιχεία της αστυνομικής ταυτότητας.