Για μεγαλύτερη γραμματοσειρά στα Windows
Αν δεν μπορούμε να διακρίνουμε καλά τα γράμματα στα Windows:
δεξί κλικ στην "Επιφάνεια εργασίας" και επιλέγουμε "Ιδιότητες". Από το πλαίσιο διαλόγου που θα ανοίξει, κάνουμε κλικ στην καρτέλα "Εμφάνιση" και, στη συνέχεια, μεταβαίνουμε στο μενού "Μέγεθος γραμματοσειράς" (από το drop-down menu μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε Μεγάλες γραμματοσειρές και Πολύ μεγάλες γραμματοσειρές . Πατάμε το κουμπί "Εφαρμογή" και μετά "ΟΚ" .