Κλείσιμο του Η/Υ χωρίς το ποντίκι (Για Ελληνικά Windows XP)
Με τη χρησιμοποίηση των συντομεύσεων του πληκτρολογίου μπορούμε να κλείσουμε τον υπολογιστή μας χωρίς τη χρήση του ποντικιού.
Όταν λοιπόν θέλουμε να τερματίσουμε τη λειτουργία του Η/Υ, πατάμε το κουμπί των Windows στο πληκτρολόγιο (αυτό με τη "σημαιούλα" δίπλα στο Alt) ώστε να ανοίξει το μενού "Έναρξη" (Start). Στη συνέχεια πατάμε το πλήκτρο R (το πληκτρολόγιο πρέπει να είναι "γυρισμένο" στα ελληνικά) για τον τερματισμό. Όταν εμφανιστεί το πλαίσιο "Τερματισμός λειτουργίας των Windows" πατάμε "Enter" και ο υπολογιστής θα κλείσει.