3 Ιανουαρίου 2014

Το κοκκαλάκι της νυχτερίδας και οι συγκυρίες.

φωτο από το basketnet.gr
Μιλάμε για μεγάλης σημασίας νίκη της ΠΑΝΑΘΑΣ στο ξεκίνημα του TOP-16.
Μιλάμε, όμως, και για συγκυρίες...Για τύχη που σαφώς και τη χρειάζονται οι ομάδες, πόσο μάλλον αυτές που ψάχνουν το φορμάρισμά τους...από την αρχή της χρονιάς. Και πόσο μάλλον η ΠΑΝΑΘΑ που, όπως έχει δείξει μέχρι τώρα, έχει σκαμπανευάσματα στην απόδοσή της, απόρροια της κακής προετοιμασίας, του κακού προγραμματισμού και - το ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ - της ΚΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ.
Εφτάψυχος και ο "κόουτς"...Αφού "του έκατσε" η ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ επί των Πειραιωτών στο κύπελλο, κατάφερε - προς το παρόν τουλάχιστον - να διατηρήσει μια ισορροπία. Γιατί ΘΕΜΑ προπονητή ΥΠΗΡΞΕ, ΥΠΑΡΧΕΙ και θα υπάρχει...ΑΣΧΕΤΑ αν, όπως φαίνεται, θα έχει το πλεονέκτημα έδρας στα play-offs του πρωταθλήματος - ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ, κύριε??? Αλλά γι' αυτό - για το ΘΕΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ που ΥΠΑΡΧΕΙ, θα αναφερθώ στις αμέσως επόμενες ημέρες ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ...


Ας έλθουμε τώρα στο χθεσινό παιχνίδι :

Με 3 μόνο πόντους του "πολύ" και ακριβοπληρωμένου (και υπερτιμημένου, θα έλεγα...) Hackett, με χαμένο (ως συνήθως στα μεγάλα ματς) Moss και με μοναδικό να παλεύει τον γιο του παικταρά που είχε κάποτε η ΠΑΝΑΘΑ, δεν πας πουθενά...
Έτσι η - ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΜΗΛΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ - Αρμάνι, ήλθε απλά για να διαφημίσει τα...τζην του αφεντικού της!
Από την άλλη, ο ΜΕΓΑΣ - σε πολλές περιπτώσεις - ΓΚΙΣΤ...έτρωγε σίδερα! Και με τις αναλαμπές του Κάρυ και του Ούκιτς, ήλθε και έδεσε το γλυκό!

Λαλίστατος και ο "κόουτς", μετά την..."προπόνηση" :

«Ήταν η πρεμιέρα του Top16. Παρουσιαστήκαμε συγκεντρωμένοι και με διάθεση. Η άμυνά μας ήταν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Είχαμε ενέργεια και αυτοπεποίθηση. Πήραμε ριμπάουντ και πολλές κατοχές γεγονός που μας βοήθησε να κάνουμε δεύτερες επιθέσεις. Στο τρίτο δεκάλεπτο η κατάσταση ξεκαθάρισε. Ελέγξαμε το ρυθμό και βάλαμε την Αρμάνι να κάνει πράγματα που δεν της αρέσουν. Ξεκινήσαμε με νίκη στο Top16 και συνεχίζουμε», τόνισε αρχικά ο προπονητής του «τριφυλλιού».

Σε ερώτηση σχετικά με τη σταθερότητα που επιδεικνύει η ομάδα του στα τελευταία παιχνίδια, απάντησε: «Μείναμε στην Αθήνα, κάναμε προπονήσεις και νιώθουμε καλύτερα. Πιο τρανό παράδειγμα ήταν ο Διαμαντίδης, που απόψε έβγαλε πολλή ενέργεια. Θέλουμε πρώτα απ' όλα να είμαστε υγιείς. Αυτό είναι το σημαντικότερο. Κάναμε πολλά λάθη, τα οποία πρέπει να μειώσουμε. Ο Ρόκο έπαιξε με μια προπόνηση. Μετά το 30' επήλθε η κούραση. Ποντάραμε, όμως, στην εμπειρία του παρά στα νιάτα. Τα άλλα παιδιά δεν έχουν την απαιτούμενη πείρα για τέτοια παιχνίδια».  (από το basketnet.gr)

Δ.Χ.