Και μάζεψαν πάρα πολλά δισεκατομμύρια δολάρια - Εμείς γιατί δεν τους αντιγράφουμε;
Την ώρα που η χώρα μας, διά των κυβερνήσεών της, δεν μπόρεσε μέχρι τώρα να εισπράξει ούτε δολάριο ή ένα ευρώ από τις περιβόητες Λίστες Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργου και Λαγκάρντ (Φαλτσιάνι), οι ΗΠΑ που δεν χαρίζουν κάστανα, έχουν στριμώξει 300 (τριακόσιες και ολογράφως για να μη σκεφθεί κανείς ότι πρόκειται για τυπογραφικό λάθος) ελβετικές τράπεζες, επειδή διευκόλυναν αμερικανούς πολίτες τους να φοροδιαφύγουν.
Με... δόλωμα την αμνήστευσή τους θα πρέπει μέχρι 31 Δεκεμβρίου να ενημερώσουν τις αμερικανικές αρχές για τον τρόπο με τον οποίο βοήθησαν τους αμερικανούς πελάτες τους να αποκρύπτουν περιουσιακά τους στοιχεία διαφορετικά θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμα ίσα με το 20% των ποσών που έχουν οι λογαριασμοί, οι οποίοι δεν έχουν δηλωθεί από την 1η Αυγούστου 2008 μέχρι σήμερα, διαφορετικά θα ασκηθεί εναντίον τους ποινική δίωξη.
Οι ελβετικές τράπεζες τρέχουν να προλάβουν για να μην έχουν άγρια μπλεξίματα. Ήδη η πρώτη τράπεζα που την πλήρωσε είναι η γνωστή μας UBS, η οποία είχε διευκολύνει αμερικανούς πολίτες να αποκρύψουν περιουσιακά στοιχεία ύψους 20 δισ. δολαρίων και πλήρωσε 780 εκατ. δολάρια πρόστιμο με τα συνολικά πρόστιμα που έχουν επιβληθεί ως τώρα να ανέρχονται σε 5 δισ. ευρώ!
Είναι τόσο δύσκολο να κάνουμε ό,τι έκαναν οι Αμερικάνοι, που αποδεικνύουν ότι κάθε άλλο παρά... αμερικανάκια είναι;
Είμαστε τόσο ανίκανοι ακόμη και να αντιγράψουμε; Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο, σφυρίζουμε αδιάφορα γιατί στις λίστες είναι δικά τους παιδιά...
Ό,τι και να συμβαίνει, λεφτά υπάρχουν, κύριε Σαμαρά (όχι από εκείνα τα... πέτσινα που έλεγε ο Γιωργάκης), στο χέρι σας είναι να τα πάρουμε. Φθάνει να ακολουθήσετε τον δρόμο που άνοιξαν οι Αμερικάνοι.
Εφημερίδα "Το Παρόν της Κυριακής", 29/12/2013

