27 Σεπτεμβρίου 2012

16ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου : Φαγητό στις κερκίδες (και στο προαύλιο)! Μέρος Β'



Και η ιστορία συνεχίζεται...από τους αρμοδίους.

Θα συνεχιστεί, όμως, και από τους γονείς...Μέχρι τη ΔΙΚΑΙΩΣΗ που, πιστέψτε με, στη συγκεκριμένη περίπτωση ΕΡΧΕΤΑΙ...οσονούπω...

Διότι, ΟΥΔΕΙΣ θα καθήσει με σταυρωμένα χέρια. Και ΟΥΔΕΙΣ θα αποδεχτεί "λύσεις" που του εμφανίζουν ως ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, χωρίς ΣΟΒΑΡΗ - ΣΟΒΑΡΗ λέμε - δικαιολογία.

Λοιπόν, ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε.), εξέδωσε και απέστειλε ενημέρωση για την Οργάνωση και Λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου 2012 - 2013 (Αρ.Πρωτ.Φ.50/268/102487/Γ1/06-09-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ), η οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρει στο σημείο ...

13. Σίτιση

- Στο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο προβλέπεται χρόνος για το γεύμα των μαθητών, το οποίο ετοιμάζουν οι γονείς από το σπίτι...

- Ο Υποδιευθυντής - Υπεύθυνος του Ολοήμερου ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παιδαγωγική αξία της διαδικασίας της σίτισης, διευρύνοντας το πεδίο των εμπειριών και των γνώσεων των παιδιών στον τομέα αυτό και δίνοντάς τους την ευκαιρία να κατακτήσουν δεξιότητες, να αναπτύξουν την αυτονομία τους, να επικοινωνήσουν και παράλληλα να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες και να κατακτήσουν αντίστοιχους τρόπους συμπεριφοράς κατά την ώρα του γεύματος.

- Ο Υποδιευθυντής - Υπεύθυνος του Ολοήμερου ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος φροντίζει ώστε η αίθουσα που πραγματοποιείται το γεύμα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για αυτό το σκοπό και μεριμνά να παραδίδεται καθαρή μετά το γεύμα, αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα διδασκαλίας.

- Στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία που εφαρμόζουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα(ΕΑΕΠ)ι το εκπαιδευτικό προσωπικό που διδάσκει την πρώτη διδακτική ώρα του Ολοήμερου Προγράμματος παρευρίσκεται κι επιβλέπει τη σίτιση των μαθητών.
κ.λπ. κ.λπ.

Ε Δ Ω μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την ανακοίνωση

Μάλιστα...
Τώρα ΠΩΣ η σίτιση στις κερκίδες ..."δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παιδαγωγική αξία της διαδικασίας της σίτισης"...και ΠΩΣ - με ποίον τρόπον - ... "τα παιδιά θα αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες και θα κατακτήσουν αντίστοιχους τρόπους συμπεριφοράς κατά την ώρα του γεύματος"...στις κερκίδες, ε, αυτό, θα ήθελα πραγματικά να το μάθω εγκαίρως, ώστε να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου. Όπως επίσης θα ήθελα να πληροφορηθώ ΠΩΣ η...παιδαγωγική αξία της διαδικασίας της σίτισης περιλαμβάνει το ΚΡΥΟ φαγητό, αφού η ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ...δικαιολογία περί μη ύπαρξης ατόμου να ζεσταίνει το φαγητό, στο μοναδικό συμπέρασμα που οδηγεί είναι : ΠΛΗΡΩΣΤΕ (ΠΑΛΙ) ΓΟΝΕΙΣ!!! Λίγη ΝΤΡΟΠΗ δεν θα έβλαπτε...

Ακόμη :

"Ο Υποδιευθυντής - Υπεύθυνος του Ολοήμερου ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος φροντίζει ώστε η αίθουσα που πραγματοποιείται το γεύμα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για αυτό το σκοπό και μεριμνά να παραδίδεται καθαρή μετά το γεύμα, αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα διδασκαλίας."

Ε;?;? ΑΙΘΟΥΣΑ λέγεται τώρα το προαύλιο; Και οι κερκίδες ονομάζονται ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ;

Ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ακούει; Ακούει κάποιος άλλος αρμόδιος;

Οι ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ του τύπου "κλείσαμε την αίθουσα για να γίνει τάξη" (αλήθεια, ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΙΟΥ;;;) και "δεν υπάρχει καθαρίστρια για το ολοήμερο", δεν ενδιαφέρουν κανένα γονιό. Τα διάφορα "νομοθετήματα" και οι "αποφάσεις" ΧΩΡΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, αποτελούν ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ.

Σημείωση : Πέρυσι είχε κλείσει κι άλλη αίθουσα για να γίνει τάξη διδασκαλίας...

Τελικά ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ..."πρότυπου" σχολείου στη σημερινή εποχή;;;
Φαίνεται πως, δεν κατέχω επαρκώς την ελληνική γλώσσα. Οφείλω στον εαυτό μου φοίτιση σε ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ...ίσως και τρίτης...γιατί ΑΥΤΑ τα γράμματα δεν μπορώ να τα κατανοήσω...Λυπάμαι πραγματικά ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ...

Δημήτρης Μ. Χανιωτάκης