Αν θέλεις να αποθηκεύσεις τα email σου στον υπολογιστή ως έγγραφα PDF και διαθέτεις Windows 10 και Windows 11, τότε τα πράγματα είναι πολύ απλά. Η Microsoft, εδώ και καιρό πρόσθεσε αυτή την δυνατότητα μέσω «εικονικής εκτύπωσης». Δηλαδή χρησιμοποιεί έναν εικονικό εκτυπωτή για να αποθηκεύσουμε οποιαδήποτε αρχεία βλέπουμε και είναι εκτυπώσιμα, σε PDF έγγραφα. Αυτή την στιγμή θα δουλέψουμε σε gmail για να σου δείξω πως μπορείς να το κάνεις.
Αρχικά, πηγαίνουμε στο email που θέλουμε να αποθηκεύσουμε. Όπως βλέπεις στην παραπάνω εικόνα, στα δεξιά και πάνω του email μας υπάρχει το εικονίδιο της εκτύπωσης. Το πατάμε και μας εμφανίζεται το γνωστό μενού εκτύπωσης. Στους διαθέσιμους εκτυπωτές βλέπουμε ότι υπάρχει και ένας εκτυπωτής με όνομα «Microsoft Print to PDF», τον επιλέγουμε και πατάμε ΟΚ.
Στο επόμενο παράθυρο που θα μας εμφανίσει, βλέπουμε ότι το αρχείο είναι έτοιμο να αποθηκευτεί ως PDF, του δίνουμε ένα όνομα και πατάμε αποθήκευση. Αυτό ήταν. Αποθηκεύσαμε το Email μας ως PDF.
Στις προηγούμενες εκδόσεις των Windows (8.1 και 7), δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα από την Microsoft. Υπάρχει όμως ένα ωραίο πραγραμματάκι που στην ουσία δημιουργεί αυτόν τον εικονικό εκτυπωτή που δημιουργούν τα Windows 10/11. Το πρόγραμμα λέγεται DoPDF και μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ.
σ.σ: Υπόψη, ότι εδώ παρουσιάζουμε πως μπορείς να αποθηκεύσεις τα email σου ως PDF έγγραφα. Φυσικά, μπορείς να κάνεις το ίδιο σε οποιαδήποτε εφαρμογή, ιστοσελίδα, έγγραφα Word, excel κ.ο.κ. τα οποία υποστηρίζουν την εκτύπωση.
Συντάκτης του άρθρου: Κυριάκος Οικονομίδης