29 Ιουνίου 2020

Γραφεία μάνατζερ καλωσορίζουν ανήλικους…Το δέχεστε;

Ο Νίκος Μπουρλάκης αποφασίζει να δώσει το ρόλο στους αναγνώστες σχετικά με ένα πολύ γνωστό θέμα, χωρίς να παραλείψει να πάρει θέση πάντως.


Θα μπορούσα στον τίτλο του κειμένου και των σκέψεών μου να βάλω αυτό που πιστεύω. Δεν το έκανα για δύο λόγους. Πρώτον για να μην προκαταλάβω κανένα καθώς δέχομαι, σέβομαι και συζητώ όλες τις απόψεις (κι ας διαφωνώ). Δεύτερον γιατί πιστεύω ότι σε τέτοια θέματα θα πρέπει να γίνεται κουβέντα.

Από τον τίτλο, πάντως, καταλάβατε που το πάω το θέμα. Κι όσοι μου κάνετε την τιμή είτε να διαβάζετε τα κείμενά μου είτε να έχουμε πει κάμποσες κουβέντες παραπάνω, γνωρίζετε τις απόψεις μου στα θέματα αυτά. Τα έχω γράψει, άλλωστε, πολλές φορές.

Αυτό που βλέπω σε…πλήρη εφαρμογή, ειδικά τους τελευταίους μήνες είναι ότι πολλά μανατζερικά γραφεία διαφημίζουν την…πραμάτεια τους. Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό, αφού πρέπει να διαφημίσουν το προϊόν τους. Η ένστασή μου είναι ότι το κάνουν με ανήλικους

Το να βλέπω Welcome (ανήλικε) στην «χι» εταιρεία εκπροσώπησης, δεν μου αρέσειΔεν το εγκρίνω, δεν το θεωρώ σωστό. Από τη στιγμή κατά την οποία υπάρχει η έγκριση των γονιών φυσικά και δεν είναι παράνομο. Αλλά, ειλικρινά, εσείς το θεωρείτε σωστό;

-Να διαφημίζει μια εταιρεία μάνατζερ τη συμφωνία της με ένα παιδί 14-15 ετών;
-Να προβάλλει κατά τέτοιο τρόπο ένα παιδί σε μια τόσο κρίσιμη ηλικία;
-Να διαχωρίζει ουσιαστικά το παιδί από τους συμπαίκτες του καθώς έχει… ατζέντη;
-Να περνάει το μήνυμα ότι σώνει και καλά κι από τέτοια ηλικία θα πρέπει να υπάρχει ατζέντης;
-Να βάζει το παιδί σε μια τέτοια διαδικασία από την ηλικία των 14-15;
Πόσα και πόσα ακόμα δεν θα μπορούσαμε να συζητήσουμε;