9 Αυγούστου 2017

Βάλε μου λίγο νερό…

Δεν έχω φωνή ανθρώπου για να μπορέσω να σου μιλήσω, να φωνάξω δυνατά. Τις ημέρες αυτές που έχει τόση ζέστη έχω ανάγκη να πιω και εγώ λίγο νερό να ξεδιψάσω. Σε βλέπω να προσπερνάς αδιάφορα και γυρίζω σε πολυκατοικίες και δρόμους προκειμένου να βρω ένα μέρος για να ξεδιψάσω.

Δε θέλω να σε καθυστερήσω από τις δουλειές σου… το ξέρω, έχεις τα δικά σου προβλήματα, τις δικές σου έγνοιες και σκοτούρες. Δε θέλω να σε ενοχλήσω, απλώς να θυμίσω ότι και εγώ υπάρχω εδώ.

Έχω συνηθίσει να αντέχω έτσι κι αλλιώς σε δύσκολες συνθήκες. Πολλοί άνθρωποι με δηλητηριάζουν, με χτυπάνε, με αφήνουν να πεθάνω. Δεν ξέρω τι τους έκανα, ποy έχω φταίξει. Απευθύνομαι σε εσένα που ίσως με σκεφτείς. Τώρα που ο καιρός είναι τόσο ζεστός βάλε μου λίγο νερό για να πιω. Η ζέστη είναι τόσο αποπνικτική και με κουράζει απίστευτα.

Άφησε ένα κουτάκι με νερό σε ένα μέρος που με βλέπεις. Ακόμα και αν δεν μπορώ να στο πω με ανθρώπινη φωνή, διψάω και έχω ανάγκη από νερό.

Μαρία Σκαμπαρδώνη – δημοσιογράφος