3 Ιουλίου 2017

Να τον χαίρεστε!

Όλοι εσείς οι..."Παναθηναϊκάρες" που τον χειροκροτάτε, όλοι εσείς που ζητάτε την επιστροφή του και όλοι εσείς που τον χαρακτηρίζετε ως τον κορυφαίο προπονητή, διαβάστε τι είπε σε συνέντευξή του - μεταξύ άλλων: 

...ο Ζοτς έσταξε «μέλι» για τον κόσμο της Φενέρ τονίζοντας: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη ομάδα στον κόσμο με τέτοιους οπαδούς. Μας υποστηρίζουν παντού και πάντα. Την ομάδα, αλλά και τα μέλη της. Μας δίνουν τρομερή στήριξη. Είμαι πολύ χαρούμενος που μας εμπιστεύονται. Ενδεικτικό και ξεχωριστό είναι που παρακολουθούσαν τον τελικό της Ευρωλίγκας, ακόμη και στις πλατείες. Αυτές τις στιγμές μου τις έδειξαν σε φωτογραφίες. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να κάνεις τον κόσμο χαρούμενο. Αυτό κάνει εμένα πολύ χαρούμενο». 

Για το πρωτάθλημα της Τουρκίας: «Το πρωτάθλημα Τουρκίας είναι το καλύτερο στην Ευρώπη, κατά τη γνώμη μου. Γενικά, συγκρίνεται με το ισπανικό, αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερο. Πολύ δύσκολη και καλή λίγκα».

(διαβάστε λεπτομέρειες ΕΔΩ)

Ε ρε τι κάνουν τα ΔΟΛΛΑΡΙΑ, ε?? MONEY LOVER ή DOLLAR MAN. Ή και τα δύο??? 
ΕΣΕΙΣ επιλέγετε...ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΑΡΕΣ μου.

Δ.Χ.

Υ.Γ. και μην ακούσω ότι..."τα είπε αυτά σε τουρκικό ΜΜΕ κ.λπ. κ.λπ"....ξέρετε εσείς...