Άδειο από Έλληνες (κυρίως) καταναλωτές ήταν, λέει, το Κέντρο της Αθήνας και ο εμπορικός δρόμος της Ερμού, κατά τη χθεσινή Κυριακάτικη λειτουργία των καταστημάτων, με την ίδια τακτική να ακολουθούν και οι έμποροι, αφού ελάχιστοι εξ' αυτών επέλεξαν να ανοίξουν τα καταστήματά τους.
Μα, φυσικά, φίλοι μου, και ΔΕΝ θα υπήρχε κίνηση στα μαγαζιά...
Αυτοί που εκστασιάζονται στην ιδέα του ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακές και ...ώνουν στην ιδέα του να ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ τον εργαζόμενο και την οικογένειά του κατά την ημέρα ΕΠΙΣΗΜΗΣ και ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗΣ ΑΡΓΙΑΣ, λείπουν σε διακοπές στη Μύκονο!
Είναι όλα αυτά τα GOLDEN BOYS και GOLDEN GIRLS που κατηγορούν τους δημοσίους υπαλλήλους για τεμπελιά, υψηλούς μισθούς και άριστες συνθήκες εργασίας, ενώ οι ίδιοι ζουν στη (ψευτο) "γκλαμουριά", στη χλιδή και στην ακατάσχετη "καταναλωσιομανία - καρακιτσαρία" εκμεταλλευόμενοι πρόσωπα και καταστάσεις. Έτσι, για να έχουν να λένε σε φίλους και γνωστούς τους ότι "Πήγα εκεί, έκανα αυτό, ψώνισα εκείνο..."
Είναι αυτοί (και αυτές) οι ίδιοι/ες που..."κόπτονται" για την ...ευημερία της χώρας μας, της ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ (τους) - ΝΟΜΙΖΟΥΝ - Ελλάδας.
Μα, φυσικά, φίλοι μου, και ΔΕΝ θα υπήρχε κίνηση στα μαγαζιά...
Αυτοί που εκστασιάζονται στην ιδέα του ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακές και ...ώνουν στην ιδέα του να ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ τον εργαζόμενο και την οικογένειά του κατά την ημέρα ΕΠΙΣΗΜΗΣ και ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗΣ ΑΡΓΙΑΣ, λείπουν σε διακοπές στη Μύκονο!
Είναι όλα αυτά τα GOLDEN BOYS και GOLDEN GIRLS που κατηγορούν τους δημοσίους υπαλλήλους για τεμπελιά, υψηλούς μισθούς και άριστες συνθήκες εργασίας, ενώ οι ίδιοι ζουν στη (ψευτο) "γκλαμουριά", στη χλιδή και στην ακατάσχετη "καταναλωσιομανία - καρακιτσαρία" εκμεταλλευόμενοι πρόσωπα και καταστάσεις. Έτσι, για να έχουν να λένε σε φίλους και γνωστούς τους ότι "Πήγα εκεί, έκανα αυτό, ψώνισα εκείνο..."
Είναι αυτοί (και αυτές) οι ίδιοι/ες που..."κόπτονται" για την ...ευημερία της χώρας μας, της ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ (τους) - ΝΟΜΙΖΟΥΝ - Ελλάδας.
Άξιο αναφοράς ότι, και τα πολυκαταστήματα ακολούθησαν την ίδια οδό, επιλέγοντας να μην ανοίξουν και αυτά.

.jpg)