Γεια σας φίλες και φίλοι του dwrean.net. Σήμερα σας έχω ένα ωραίο κολπάκι για να μπορέσετε να μετατρέψετε οποιοδήποτε κείμενο σε ήχο!
Δεν είναι καθόλου δύσκολο να το πετύχετε αυτό αφού ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1ο:
Dim msg, sapi
msg=InputBox("Πληκτρολόγησε το κείμενο εδώ– ","By dwrean.net")
Set sapi=CreateObject("sapi.spvoice")
sapi.Speak msg
![]() |
| μέσα στο αρχείο κειμένου βάζουμε τον κώδικά μας |
Βήμα 2ο:
Στη συνέχεια σώστε το αρχείο ως αρχείο .vbs, πχ audio.vbs
Σημαντικό: Η κατάληξη να είναι οπωσδήποτε .vbs και στη θέση audio που βάλαμε στο παράδειγμά μας μπορείτε να βάλετε ότι θέλετε.
![]() |
| Το αποτέλεσμα το αποθηκεύουμε σε κατάληξη .vbs |
Βήμα 3ο:
Τώρα κάντε διπλό κλικ στο αρχείο που δημιουργήσατε και στο παράθυρο που θα βγει μπορείτε να πληκτρολογήσετε το κείμενό σας και αυτό θα εκφωνηθεί!
Η γλώσσα που μιλάει είναι τα αγγλικά, οπότε καλύτερα να γράφουμε αγγλικά κείμενα, διότι τα ελληνικά θα ακούγονται κάπως περίεργα!
Καλή επιτυχία!
![]() |
| Πληκτρολογούμε το κείμενο που θέλουμε να εκφωνηθεί |
Συντάκτης του άρθρου: kiriakosGR
http://www.dwrean.net/, 11/6/2014




