![]() |
| τα φαντάσματα του (μαύρου) παρελθόντος μας... |
...και τα αποτελέσματα που βιώνουμε στο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ πετσί μας...
Γιατί, μη μου πείτε ότι αυτό που είδαμε χθες ήταν κάτι άλλο εκτός από "μαγική εικόνα" μιας slow motion ομάδας "Πεδουλακικής" προέλευσης...
Το είπε και ο κος Χατζηγεωργίου κάποια στιγμή πριν από 2-3 ημέρες...Το είπε κι άλλος - αν δεν απατώμαι ο κος Λινάρδος - στη μετάδοση του κου Χατζηγεωργίου την περασμένη εβδομάδα από το ΟΑΚΑ :
"Ομάδα του Πεδουλάκη είναι αυτή που βλέπουμε". Και ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ οι άνθρωποι! Ομάδα του Πεδουλάκη ήταν αυτή που έπαιξε στον 1ο αγώνα στο ΟΑΚΑ (και με την ψυχή στο στόμα κέρδισε...). Ομάδα του Πεδουλάκη ήταν ΚΑΙ η χθεσινή που υποχρεώθηκε σε ταπεινωτική ήττα.
Και ΟΧΙ, δεν φταίνε ο Πρόεδρος, ο Φραγκίσκος, ο Πρίφτης, οι παίκτες. Φταίει η προ 2,5 περίπου ετών επιλογή και επιμονή κάποιων να φέρουν έναν μαθητευόμενο μάγο για να αναλάβει την ΠΑΝΑΘΑ. Αυτόν που τον έδιωξαν κακήν κακώς - ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ γιατί ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΛΛΟ... - πριν από λίγο καιρό. Ήταν, όμως, αργά...Και φάνηκε...ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
Η ΖΗΜΙΑ έχει γίνει. Το "στίγμα" του..."επιστήμονα κόουτς" έχει χαραχθεί στην ομάδα. Οφείλουμε και πρέπει να το βγάλουμε από πάνω μας.
Οι επόμενοι αγώνες με τον διεκδικητή του πρωταθλήματος, είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία.

.jpg)