Χάθηκε η ΜΠΑΛΑ-ΓΑ...
Χωρίς - ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ, εκτός από κάποιες "αναλαμπές" - προγραμματισμό, χωρίς όρεξη, χωρίς προσανατολισμό, χωρίς ψυχολογία. Μια ομάδα "σκορποχώρι", (ΜΗ) στημένη για να χάσει. Τι άλλο θα πρέπει να δούμε; Έχασες από τους άσχετους με 16 πόντους διαφορά! Τι να λέμε τώρα...Να μιλήσουμε για (ανύπαρκτη) περιφερειακή άμυνα, για αστοχία - αποτέλεσμα ενός άναρχου παιχνιδιού, για κάκιστη διαχείριση του πάγκου, για χαμένα ριμπάουντς (έχει Νικολούλη σήμερα το βράδυ, μπορεί να τα βρει!!!), για...για...για??? Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ...Όόόόλεεεεε.
Φιλότιμες οι προσπάθειες των ΜΜΕ να στηρίξουν ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ τον "κόουτς". Κρίμα κε Χατζηγεωργίου. Οι δικαιολογίες ΣΤΗΡΙΞΗΣ του "κόουτς" θα πρέπει να εκλείψουν κάποια στιγμή. Ειδικά από δημοσιογράφους του δικού σας βεληνεκούς, της δικής σας αξίας και της δικής σας εμπειρίας. Το ότι η ομάδα ΣΕΡΝΕΤΑΙ, είναι κάτι παραπάνω από οφθαλμοφανές. Όπως σαφές έχει γίνει - ΠΛΕΟΝ - και στον τελευταίο δύσπιστο οπαδό της ΠΑΝΑΘΑΣ, ότι, πέρα από τον "Πελάτη", πολύ δύσκολα υποτάσσει ομάδες με τέτοιου είδους (αγωνιστικές) "τακτικές", ή όπως, τέλος πάντων, ονομάζονται αυτά τα "προπονητικά" ΚΑΜΩΜΑΤΑ. Αποτέλεσμα όλων αυτών, να χάνεις ΚΑΙ από ομάδες με αμερικανούς παίκτες που πουθενά αλλού δεν θα μπορούσαν να βρουν συμβόλαιο...
Οι ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ της βραδυάς :
1. Κούραση από τα συνεχή ταξίδια και τους πολλούς αγώνες
2. Έλειπε ο Γκιστ
Αλήθεια, κ. Χατζηγεωργίου, πόσες...ΠΟΣΕΣ φορές επαναλάβατε για τα "ταξίδια" του Παναθηναϊκού την τελευταία εβδομάδα; Πόσες φορές ακόμη θα πρέπει να δικαιολογείτε - ΚΑΙ εσείς - τα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ;
Και το αποκορύφωμα...Η ερώτηση - ανάμεσα σε άλλες - του κου Χατζηγεωργίου στον Μάϊκ Μπράμος :
If you could play again this game, what would you change?
Απαντώ εγώ :
The coach (OF COURSE)!!!!
Δ.Χ.

.jpg)