9 Φεβρουαρίου 2014

Να τι θα πάθουν όσοι δεν πλήρωσαν Τέλη Κυκλοφορίας...


Ειδικά εκπαιδευμένα σώματα θα δρουν για τη συλλογή των τελών κυκλοφορίας......

μικρό δείγμα


Ευχαριστώ τον φίλο Κ.Π. για το βιντεάκι.
Δ.Χ.