-
dimitrees
9 Φεβρουαρίου 2014
Να τι θα πάθουν όσοι δεν πλήρωσαν Τέλη Κυκλοφορίας...
Ειδικά εκπαιδευμένα σώματα θα δρουν για τη συλλογή των τελών κυκλοφορίας......
μικρό δείγμα
http://25.media.tumblr.com/1848c0812c367c53eca6139286e740da/tumblr_msp1us47yW1qdlh1io1_400.gif
Ευχαριστώ τον φίλο Κ.Π. για το βιντεάκι.
Δ.Χ.
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα