1 Φεβρουαρίου 2014

Aaaaa...this? Last yearS!

ή, αλλιώς, καραμέλες για...ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!

Άρχισαν πάλι οι υμνητές του "κόουτς" τις ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ..."Ε, με 5-2 δε χαλιέσαι"...ή "Μια ήττα, και τι έγινε;" ή "πάλεψε, αλλά δεν τα κατάφερε". ΜΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ, ΚΥΡΙΟΙ; Ως πότε θα εθελοτυφλείτε; Ως πότε θα δημιουργείτε - ή έτσι θα νομίζετε ότι κάνετε - την υπερασπιστική γραμμή του "κόουτς"; Και ως πότε θα νομίζετε ότι...παρασύρετε τα πλήθη σε μια άνευ προηγουμένου λήθη και απαξίωση του ΕΝΔΟΞΟΥ παρελθόντος του ΕΞΑΣΤΕΡΟΥ;
Η ουσία είναι μία (επειδή όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει πλέον...δεν ξέρω πια αν ο..."μπακλαβάς είναι γωνία"!!!) : Η ΠΑΝΑΘΑ έχασε από μια ΟΧΙ καλή Μπαρτσελόνα. Ήταν ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ. Μια ήττα από τον...νέο προπονητή (την επόμενη χρονιά) του ολυμπιακού - έτσι λένε οι φήμες, τουλάχιστον...Για να πάει εκεί ο Ζέλικο; Ποιος ξέρει...Μη βιάζεστε...Το ξέρω. Έχει ΕΝΕΡΓΟ συμβόλαιο με την Φενέρ...Ε, και; Ας περιμένουμε λίγο...Εμείς; Ε, εμείς "έχουμε προπονητή". ΤΣΟΥΚΟΥ ΤΣΟΥΚΟΥ μέχρι εκεί που μπορεί μια μικρομεσαία ομάδα που, κάποια στιγμή, με τα σημερινά δεδομένα, θα κάνει και ένα μικρό "τσαφ" (όπως όταν σκάει το μπαλόνι σε πάρτυ πεντάχρονων και εξάχρονων) και θα βρεθεί και σε κάάάάάποιο Final4, έτσι, ως αουτσάϊντερ.
Μάς έκανε ΠΕΛΑΤΗ ο...ΠΕΛΑΤΗΣ. Πώς είπατε; Α, ναι, αυτό ήταν...ΛΑΣΤ ΓΙΑΡΣ, τότε με τον ΜΕΓΑ Ζέλικο. Τώρα, τα κεφάλια μέσα. Γουέλκαμ του δε νιου έϊτζ (Welcome to the new age...ήθελε να πει ο...ποιητής!). 
Το - ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ - ερώτημα είναι απλό : Ποια είναι η...Μπάρτσα ρε παιδιά; Αυτή που έτρωγε Μπάτσα; 
Οι δικαιολογίες έγιναν πλέον βίωμα, τρόπος ζωής... και εσύ θα σκέφτεσαι ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΥΜΟΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ...


Άντε, τη γλυτώσατε...για σήμερα! Τελειώνω εδώ το σύντομο σημείωμα γιατί...I don't have weather for χάσιμο...

Δ.Χ.