24 Ιανουαρίου 2014

Αντίπαλοι μόνο για 40 λεπτά ο Παναθηναϊκός κι ο Ομπράντοβιτς (pics)


Η 4η αγωνιστική του ΤΟΡ 16 της Ευρωλίγκας έστειλε τον Παναθηναϊκό στην έδρα της ομάδος του 54χρονου Σέρβου προπονητή κι οι συναισθηματισμοί περίσσεψαν. Αλλά όχι στο παρκέ, όπου η Φενέρ επικράτησε (77-72) για την πρώτη νίκη της και την πρώτη ήττα του Παναθηναϊκού στον ε' όμιλο.

Δείτε πώς έζησε ο «Ζοτς» την αναμέτρηση απέναντι στην πρώην ομάδα του.

Οι φωτογραφίες... μιλούν από μόνες τους:

Ήρεμος...

Ακόμα ήρεμος...

Ακόμα ήρεμος και χαμογελαστός παρέα με τον Φραγκίσκο Αλβέρτη...

Classic Zeljko...

Βάλ' το τώρα που ηρέμησα πάλι...

Ας είναι...

Good job!

Όλοι έχουμε αδυναμίες...

Μέχρι την επόμενη φορά...

Hey, file mou!

http://www.gazzetta.gr/, 23/1/2014